Jump to content

ARGENTINA FAN MADE BRITNEY STREET! + GLORY PROMO!


ToxicMadness

Recommended Posts

There is an Avenue here , in the city of Buenos Aires , called SCALABRINI , and of course the joke inside the fansbase is always change the name of the street for SCALABRITNEY. 

Today some flawless fans made this Street signs and post it on the actually avenue xD HILARIOUS...PLUS GLORY PROMO! ("district Glory" ) XD 
2wbw3k2.jpg

214359t.jpg

augk8w.jpg

 

The Original and real Sign , a few feet away :)

14484724_10210694085653015_5329994269607

Link to comment
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply
3 minutes ago, BRING THE NOISE said:

ES GENIAL! Siempre que paso por Scalabrini me acuerdo de Scalabritney! 

BTW, aprovecho que sos argentino, en la Viva de hace dos domingos, hay como 4 páginas dedicadas a Britney y POM! No lo podía creer, queria hacer un thread pero sé que somos muy pocos los argentinos en Exhale.

vos fuiste a la fiesta del otro dia no? la de glory , la whip ? 
No vi! tenes scans!?

Link to comment
4 minutes ago, BRING THE NOISE said:

ES GENIAL! Siempre que paso por Scalabrini me acuerdo de Scalabritney! 

BTW, aprovecho que sos argentino, en la Viva de hace dos domingos, hay como 4 páginas dedicadas a Britney y POM! No lo podía creer, queria hacer un thread pero sé que somos muy pocos los argentinos en Exhale.

:orly:

Nunca compro la viva, ni me enteré :embarrassney:

Link to comment
1 minute ago, BRING THE NOISE said:

No, no fui

Tengo que hacerle scans! 

uy tendrías que haber ido , muchas caras conocida de todos lados jaja y estuvo bueno la verdad , pasaron todo el disco , durante toda la noche , de entrada seguido y luego alternando con temas pop del momento obvio. 

Dale! Me interesa saber bien que pusieron , que fuentes tomaron además para el articulo (quizás es de alguno de los tantos articulos que vimos que salieron por ee.uu traducidos..)
Gracias "bring the noise" jaja. 

Link to comment

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :ehum_britney_um_unsure_confused_what:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block