Jump to content

New BreatheHeavy live stream TODAY at 3:30 pm PT

One-click subscribe to our YouTube channel!

LETS CRACK THE MOTM CODE!!!!


neel21

Recommended Posts

Sooooooo I isolated the vocals and seems like the countdown goes like cinq, quatre, and then switches to something similar to: 

TRÔNE DU HOMME  (not trois, deux, un)

Also I reversed random parts of the bridge, and one part sounds like the word '****' reversed, another part sounds like the word kvinna (Swedish for women). Lets solve this!

Link to comment
  • Replies 16
  • Created
  • Last Reply

Some say she says a french countdown but her pronunciation doesn't fit with the cinq, quatre, trois, deux, un :girlwhat:

She's obviosly mentioning the Chateau Marriott which is in Vegas but right between after this line and before the french countdown she says something. 

I suggest when should SPAM the MOTM writers:

... and ask them to reveal wtf she says cause it's impossible for a human ear to detect that whispering/singing line. :yeaok:

Link to comment
8 hours ago, Delicious Pork Chops said:

Well that makes sense. Wasn't someone talking about how Man on the Moon was about castles and ****?

http://www.wordreference.com/fren/trône

Trône = throne

Man's throne?  I have a feeling this is somehow grammatically incorrect.  Feel free to correct me.

:girlwhat:  

With my very basic knowledge of French I’m guessing it should be TRÔNE D’HOMME sooo

5,4 man’s throne?

Also her quatre is the one that sounds like ‘****’ when reversed 

Link to comment

i keep forgetting MOTM is Man on the Moon, so every time i see MOTM i think "Me Ogainst the Music? :calculating:

but it is a nice song and i feel like maybe she's speaking in a foreign language that can't be understood to kinda go with the theme that her man is from the moon, a foreign place that can not be understood bc of its mystery and theories behind it...? kinda like how were theorizing what she's talking about? but either way, it fuels my obsession with the moon and space tumblr_lywubuemv51r6f12do2_250.gif

 

Link to comment
1 hour ago, Goku said:

da vinci code wishes :orangu:

OMG I spilled the water out of my mouth to this :tiffcackle:

26 minutes ago, The_Original_Toy said:

 

but it is a nice song and i feel like maybe she's speaking in a foreign language that can't be understood to kinda go with the theme that her man is from the moon, a foreign place that can not be understood bc of its mystery and theories behind it...? kinda like how were theorizing what she's talking about? but either way, it fuels my obsession with the moon and space tumblr_lywubuemv51r6f12do2_250.gif

 

OMG that actually makes sense :plzexplain:

Link to comment

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block