Jump to content

GodneyLovin

Fire
  • Posts

    224
  • Joined

  • Last visited

  • Feedback

    0%

Everything posted by GodneyLovin

  1. This is so smart. By keeping Jodi around she has someone still around her that is already familiar with what has happened and needs to be done. Britney is showing that she can make decisions for the better of maintaining things. She's basically showing she's gonna make sure she isn't just cold turkey getting rid of everyone around her and can make decisions to prevent things from becoming a mess after the c-ship is over. Britney can always get rid of her later but this is smart for now. She has a plan!
  2. Nicole has a lot to do with their success in terms of everything she has contributed but she's also going to be the reason they fall apart again. Paying her girl group less while having all creative control that we know is going to be all centered around her again. It didn't last before making it all about her why would it now? The girl power in this group will never sell if everyone knows she's still trying to be solo performer while in a group.
  3. All sisters fight at some point... they'll come back together eventually if they haven't already.
  4. Documents haven't been filed YET but she's misleading everyone by saying he's not resigning just because the documents are not there.
  5. The name of this post isn't "Britney has access to her account" and I never stated that either. Doesn't mean it wasn't written by her either.
  6. I have a feeling Jodi might turn the narrative and might actually start trying to help Britney.
  7. Yall are being so dramatic this was not what you all are trying to make it. And Larry said hide behind a bush because they are out in the middle of nowhere. It was a kissing scene not a s** scene and it's acting it's not like they are watching her passionately make out with her boyfriend.
  8. Or how about not wanting anyone to retire and hope they do what makes them happy. This post is so weird.
  9. Have you tried? It's not an easy Google search that's for sure.
  10. What if Jodi gets pissed at Jamie and tries to free Britney to get them back for lying on her and exposes them.
  11. You can see her hair extension towards the top lol
  12. Tbh how do you go this long without knowing anymore information than what is said or spread publicly? I believed him at first but he doesn't offer any insight or information that isn't already out there. There's certainly details to knowing a person that come into your own life that come out without you trying. All his info is very generic and common... things anyone could generalize or make up. Idk what to think if his tbh.
  13. Eventually merchandise is gonna get boring to those buying and eventually deals will stop happening. Without Britney working, this money making will only last so long. He needs to give it up otherwise the money coming in is going to slow drastically.
  14. Heavily auto tuned? That's not what autotuned vocals sound like.
  15. Lmfao that would be me. And LYNN said Britney is so happy right now NOT me! Britney is probably trying to be the happiest she can given the circumstances. She's said it herself!
×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block