Jump to content

MM

Solar Flare
  • Posts

    5,566
  • Joined

  • Feedback

    0%

Everything posted by MM

  1. Cade is an agent at CAA, one of the most powerful agencies. No doubt it’s him
  2. it breaks her heart to read comments made by strangers? just disable them
  3. sorry but who was even talking about her body? even if some fans say she gained weight (seriously why do you care) it's kind of weird she would call them out by saying the paparazzi pis are "fake news". what point is she trying to make?
  4. of course britney is a great mother, but why shouldn't kevin get credit for being great father? he's had custody (legal and physical) of the boys since britney lost custody. britney has had generous visitation. under california law he's required to ask for more child support (that's not his fault that's just how the law works you can't get mad at him for that). but i do agree that men in general (in the us) get portrayed as great fathers when they don't do as much as mothers i.e. calling taking care of their own child as "babysitting"
  5. how is not washing your hair and face humble? that's called being dirty she *should* act like whoever she is lmao but i would love for her to be shady to some of the new pop girls who have shaded her
  6. i doubt britney is in Louisiana. jamie lynn always posts when britney/her kids are there. i actually don't think britney has been there in a while tho
  7. lmao yea ik. i was referring to the singer in quotes not the a-list
  8. i don't think so. it's britney (and ashlee simpson) who is tagged as "singer" bc she doesn't sing live (and some of her songs)
  9. nope. she doesn't have what it takes to "come back"
  10. they always say this with every boyfriend. but i wonder how would a baby under a conservatorship look like? britney doesn't even have custody of her kids now (just visitation). does the father automatically have custody but not britney? if she does have another kid i hope she makes a better decision than she did with kfed
  11. this is sad and i'm hoping for a speedy recovery. however, i wonder if britney knew he was in the hospital and almost dying since 2 months ago? her instagram posts the last few weeks don't indicate that at all. not judging her bc i know it's always difficult when family members are ill but it does seem odd.
  12. meh this is so......immature. lmao and who is he to speak? if he wasn't with britney no one would know who he was
  13. i think it's about confidence, not practicing enough (or ever) and the fact that she's been a smoker for like 20 years
  14. lol these types of videos are so try hard... just be natural
×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block