Jump to content

lili_ballet

Spark
  • Posts

    1,123
  • Joined

  • Last visited

  • Feedback

    0%

Everything posted by lili_ballet

  1. in many european countries 'race' doesnt really exist - that was a third reich thing and we've moved past that in fact apart from english the word race is almost never used to refer to humans also europe is small and packed so people are used to cultures mixing lastly american culture, including hip hop is broadcasted everywhere in the media, its just what people see and many people look up to that cuz we dont really have local movies or music at least not as much or as good quality u cant see europe through american lenses, it just wont work
  2. im a competitive dancer.... we dance in masks its not that bad really
  3. oh baby u dont know an authoritarian gov if u think this is it...
  4. runs smooth for me atm... but im on the computer so idk
  5. idk hes not on my radar cuz i dont really listen to male rap and also im not a gay man i liked old town road tho
  6. bruh idk what u on, ppl actually listen to doja cuz she isnt boring
  7. sometimes taking responsibility is choosing to not let the baby be born under bad circumstances.
  8. thats offensive to dead peole!!!!4!!! bey do better😠
  9. i was in primary school when it came out, and i remember looking down on teenagers and young adults for caring about makeup and boys etc... as an adult i realize how f-ed up it is but the media at the time really bashed femininity i remember (even in teen movies it was always the awkward tomboyish outcast main character vs the girly mean girls) tho tbh it still does sadly
  10. not ariana😭 also tho, i get it, but also try and name one popstar that isnt american.... as someone who isnt from north america it sucks that all media is just north america like the rest of the world isnt represented ever but nobody complains
  11. sept 29 is by birthday so i really look forward to the hearing but not to getting old lmao
  12. why are people so weird about race like race literally doesn’t even exist so why is humanity so weird and hateful and terrible :/
×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block