Jump to content

Easy There

Exhale+
  • Posts

    10,924
  • Joined

  • Days Won

    25
  • Feedback

    0%

Everything posted by Easy There

  1. I would question my life decisions if I went to see FFT live 30 times lmao. Once was more then enough lol.
  2. Idk but when you have money to spend on 30 FFT dates and 20 m&g. You must be loaded af.
  3. I still wanna know what he does for a living. The guy is loaded
  4. Her grandmother https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1056674/EXCLUSIVE-First-photos-Britney-Spears-newly-discovered-British-family.html Her grandfather was kinda hot
  5. Yes. I still have hope Jamie Lynn's behavior is due to being brainwashed by Lou M Tayloe allegedly. And foe being abused as well.
  6. She definitely had breats implant really young. But I believe they were taken out shortly after. She did develop fillers addiction in mid 10s. Probably because meds messed up her face/skin.
  7. She acts nothing like Sam lol She doesn't talk like him,she doesn't dress like him and she certainly isn't fitness obsessed like him lol
  8. I have no idea what she is trying to say here. But her clothes are cute here. And love that Cry Me A River reference.
  9. I am not even black. But even I am disgusted by this ignorant post.
  10. Because she is **** in it ? Same eyes,nose,lips and hair. It's Adele.
  11. Is this real ? I need this aesthetician from her
  12. Did anyone notice how "his" tone changed the next day. At first he was calm and engaging. And then bam next day full blown aggression,defensive and attacks. Juno 100% snatched that phone the next day. Also howling at ",tell your wife she is ugly and we hate her as a convo starter"
  13. The funny thing is some Spears family members will be broke and dead now that cship is over Oh the irony
  14. Britney or Cassie isn't letting g her breath. She had been stomping her neck with her cute knees for weeks now. #JamieLynnIsOverParty
  15. Jamie Watson is a product if inbreeding. Did yall seriously expect some sanity from him ? Man hunts animals for fun,is hillbilly Trump supporter and is deformed all around. Eff them. Inserts Wendy gif
×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block