Jump to content

peyote

Spark
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

  • Points

    1,891 [ Give ]

Community Reputation

169 Flame

About peyote

  • Rank
    Vega

Recent Profile Visitors

461 profile views
  1. I’m always surprised she’s never done this live! it would be good mashed up with Piece of Me
  2. So weird! Right after I posted that, your thread was the newest post on here. I was like 😱😱 I remember reading their agreement just being like WTF. It’s really wild.
  3. Idk. The wording in some of the documents was that Loeb & Loeb was to be instructed by Ingham & mentioned something about them interacting with the conservatee was not required or something.
  4. Her blasting her “moderation” technique to millions of impressionable teens is way more dangerous and irresponsible than a company displaying sugar cookies. Super talented but becoming hard to digest her persona at this point, IMO.
  5. Isn’t it ironic that Liz Daly from the NY Post who was in & helped create Framing Britney was the one who posted the accounting court documents about her lawyers feed on Twitter. Now “Britney” on IG slams their documentary.
  6. Interesting how the lawyers fees get leaked and now all the sudden Britney hates the documentary 🙄
  7. Nicki was beefing with Lil Kim bad at the time. It’s highly believed that verse in the song was about her. Because she even says after the diss “anyway, Britney...”
  8. IMO Myah. It’s not Britney until the Vegas version which has prerecorded vocals. 🤷🏻‍♂️
  9. This. I was SO excited for her to work with William Orbit. But it just misses so much. And that glitch at some point.
  10. I was kind of okay with it until I watched For The Record. Then once Wade left and Andre too I knew stuff was off. Then Femme Fatale I was pretty grossed out by it. Now infuriated but hopeful
  11. I always kinda wished Britney had Before The Goodbye, I Run Away, and Intimidated though.
  12. Idk she was kinda screaming on the video when she was in that tractor or whatever. lol
  13. Yeah, I agree. I was shocked. I went to Vegas in 2016 and saw her twice so my initial reaction was ....well, I’m gonna just wait and see how this turns out first because of like you said, her getting a little tough towards the end of the tour. There was only what 4 months in between her last POM tour date & her starting Domination? I woulda wanted a break myself tbh lol
×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block