Jump to content

Aymama

Blaze
  • Posts

    539
  • Joined

  • Last visited

  • Feedback

    0%

Everything posted by Aymama

  1. Y’all sitting here analyzing while I’m just thinking, “damn. I love that Lynne is publicly telling her daughter to sing again. We all need to hear her talent”
  2. Ah yeah I’ve been there tbh. I used to double dose when I lived in nyc but then I’d have days with nothing because of it. Have you tried just bettering your food intake and making sure you get enough sleep, not drinking caffeine after 12? Just a few things that give me more natural energy so I don’t double dose.
  3. Incredible, the “take on me - aha” copycat was so welcomed by everyone lol. Rip off song and style imo.
  4. Yeah this is dumb af. As if everyone even has valuables to throw lol. My god
  5. -There is nothing else out that sounds like work ***** and I love it for that. -Her best vocals were on ITZ -I believe she’s mentally fine right now
  6. Let us all remember that the coin Mariah speaks of being too little, would be able to retire some of us. Lmao
  7. Extremely disappointed. Katy probably feels fat right now after the baby and that’s why she opted out of appearing in the video, but damn. How you gonna let your legacy down like that? Zooey’s acting was also atrocious and very one dimensional. Bring back ET visuals girl.
  8. Agreed with everything you said tbh! I see her the same way lol.
  9. Notice she didn’t mention the use of filler? Lol because that’s definitely in her face. No shame in it, I get that **** too. It does wonders
  10. Hey mama by the legendary, black eyed peas.
  11. What if it’s for the release of the vaccine, he doesn’t actually have it but will claim the vaccine cured him. Lol
  12. Girl I know quarantine is ******* with time and space but it’s only been out for less than 3 months lmao
  13. When she cut and dyed her hair. That’s exactly when it started going downhill. Because 1. People didn’t like it and 2. She started acting even more out of pocket.
  14. I’m in pretty much the same situation. Apply for EBT I was approved same day and got my card the next week. Food is a necessity. I never thought I’d have to be on SNAP but I’ve worked my whole life and don’t give a damn that I need assistance right now. You shouldn’t either. ❤️
  15. This is not true. Sometimes the people who feel that they have to prepare others for the potential pain will say something in hopes to ease some of that pain.
  16. If she would have made my oh my’s video uber **** and like her Fallon performance, it would have kept her star alive and smashed. Video was such a miss
  17. She’s saying “I wonder if I could make a song this dope” Cmon y’all lol The last part though. Omg... it’s so cringe
  18. I was thinking about how Taylor can only pull this album off because she’s a vet. Had a brand new artist released this album it would have been completely ignored and overlooked. It’s a bit boring for me tbh
  19. Kanye: She just had them go work for other white people World: Cut the cameras, dead ***.
×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block