Jump to content

Britney's management company Maverick posts about "RED"


Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Apple Pie (Fridge Remix) confirmed

Um 

Posted Images

3 minutes ago, Pinky98 said:

Maverick posted this too...

Britney’s former bodyguard Big Rob liked this post 

 

Lil Nas X second single featuring Britney Spears.... OMG I would die! But my head is like "STFU, calm your **** ain't gonna happen!

 

Which intern posted the tweet on the wrong account?
 
This made me laugh tho :tifflmao_lol_haha_hehe_miss_new_york_laugh_ms_tiffany_pollard_cackle:
  • Love 2
  • Haha 1
Link to post
Just now, Universal said:

This makes me think it’s not an only Britney thing? :umsaywhat_adele_hmm_umm_thinking_confused_unsure:

I think they are just posting random ****.

If they are trolling posting random stuff, I think it's disrespectful :grimace_judging_judge_squint_ew_gross_red_white_annoyed:

  • Like 9

from the sky, drop like confetti ♫

Link to post

I swear to god I ******* hate gays so much. They think they're being quirky by posting this when they're really just making fun of her

Even if it was her really posting a fridge on her account she's only starting to use social media now after having little to no internet access for years

This whole thing just reeks of internalized misogyny :gross_britney_ew_sick_red_sunglasses_cringe_disgusted:

  • Love 1
  • Haha 1
  • Like 1
Link to post
30 minutes ago, Buffybot said:

The Netflix hint... Right lol.

Another unfinished demo coming. I hope the GP don't eat It up the possible new cash grab.

And Larry still is her manager. 

I don't think it's an unfinished demo. She's been posting about Red things for over a year. In this time period Swimming in the Stars and Matches both got released. Neither of them had this kind of "buildup" :cheese_Britney_awkward_cringe_eek:

Link to post
2 minutes ago, pablitonizer said:

Could this be the Britney Spears Lifestyle collection that was announced back in 2018 for a 2019 spring launch that never happened? :mj_reading_paper_michael_jackson_blinking_glasses:

https://wwd.com/eye/people/britney-spears-epic-rights-fashion-lifestyle-merch-1202658661/

 

This was signed with Epic Rights in 2018 so I believe sooner or later it'll have to be launched, right? :imok_goo_ooze_yellow_slime_mess_blonde:

here comes Britney to slay and revolutionize the refrigerator market :rihclap_rihanna_clapping_applause_yes_yas: 

  • Haha 8

 I am a performer. I am a Mom. I am funny. I am your friend! I am Britney Jean

Link to post
1 minute ago, PokemonSpears said:

here comes Britney to slay and revolutionize the refrigerator market :rihclap_rihanna_clapping_applause_yes_yas: 

Kween of changing the American c-ship law and American household appliances!

 

When will Oreos and Gaga? :blast_explosion_skeleton_skull_fire_flames_boom:

  • Haha 3
  • Like 1
Link to post
47 minutes ago, Buffybot said:

The Netflix hint... Right lol.

Another unfinished demo coming. I hope the GP don't eat It up the possible new cash grab.

And Larry still is her manager. 

Funny that both Miley and Noah are also maverick's clients and they were on that post about women that inspire Britney, even tho Britney never mentioned Noah once before and only mentioned Miley when Larry was Miley's manager :girlwhat_um_meme_guy_surprised_shocked:

https://maverick.com/artists/

 

Its also curious that Miley, possibly Britney's biggest famous fan that mentions Britney all the time, didn't repost, like or comment on Britney's Instagram post. I just remembered many years ago Miley said she sent some messages to Britney that she never replied. Did Larry give Miley a fake number that wasn't Britney's? 

We all know he did that in the past when one of his clients from o town had a crush on Britney and he gave the guy other number to troll him, so imagine now Britney is under a cship and is pretty much unaccessible to anyone besides team con :mhmsureny_hmm_thinking_ponder_unsure_what_Tiffany_pollard_ny_New_York_miss_ms_sure:

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block