Jump to content

New BreatheHeavy live stream TODAY at 3:30 pm PT

One-click subscribe to our YouTube channel!

Best Womanizer Performance


Which one is your favorite Womanizer performance?   

80 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Am i flop fan for never really liking this songs? lol

It’s just soooo repetitive. I know it’s her comeback single and it’s big and impactful but even back then I was just “meh.” About it. Kinda how I felt about the whole Circus album tbh (I know it’s a fan/GP favorite I’m sorry) it was just so tame compared to Blackout. And looking back on it now it was so formulaic and one of the first like really big things produced by the C-ship which makes me like it even less

 

with that said I like the X-Factor performance for the energy but I’ve always loooooved the Piece of Me remix lol

  • Like 1
Link to comment
7 minutes ago, studlygeorge said:

Am i flop fan for never really liking this songs? lol

It’s just soooo repetitive. I know it’s her comeback single and it’s big and impactful but even back then I was just “meh.” About it. Kinda how I felt about the whole Circus album tbh (I know it’s a fan/GP favorite I’m sorry) it was just so tame compared to Blackout. And looking back on it now it was so formulaic and one of the first like really big things produced by the C-ship which makes me like it even less

 

with that said I like the X-Factor performance for the energy but I’ve always loooooved the Piece of Me remix lol

 I see what you mean. I love womanizer a lot tho but i do wish it was produced under better circumstances. :mhm_britney_nodding_yes_mhmm:

 

Link to comment
6 minutes ago, Alexa said:

Bambi Awards.

The choreography kind of relied on good staging, which X-Factor definitely didn't have, so it seemed like she was doing excess walking across the stage. Plus her mic was on, I think that was a nice touch for her comeback performance.

Definitely agree!! Good staging plays so much because in the Bambi performance, she was able to use the stage for effectively :brityes_britney_yes_nodding:

Link to comment
8 minutes ago, Thelegendarybritney said:

Definitely agree!! Good staging plays so much because in the Bambi performance, she was able to use the stage for effectively :brityes_britney_yes_nodding:

Yeah, the choreography is kind of based around the props and settings in the music video so the ball/cage thing was a good idea :yaknow_britney_xfactor_X_factor_talk_tell_chat_you_know:

  • Love 1
Link to comment

I chose Bambi cause it was tought out to be more mature, but this is a tough one. There are aspects of each performance that if somehow Britney decides to merge them it would make Womanizer amazing on stage. The break from POM and 2016ney fire, the floor parts from FFTour, the atitude from the XFactor, the matureness from Bambi... anyway, I miss Britney promoting her singles like she used to :lollipop_britney_sucker_dancing_party_2012:

and btw JordyJord @Jordan Miller, new Exhale looks fire :letitburn_elmo_fire_flames_burn:

  • Love 1
Link to comment
23 minutes ago, Hungry Hun said:

I chose Bambi cause it was tought out to be more mature, but this is a tough one. There are aspects of each performance that if somehow Britney decides to merge them it would make Womanizer amazing on stage. The break from POM and 2016ney fire, the floor parts from FFTour, the atitude from the XFactor, the matureness from Bambi... anyway, I miss Britney promoting her singles like she used to :lollipop_britney_sucker_dancing_party_2012:

and btw JordyJord @Jordan Miller, new Exhale looks fire :letitburn_elmo_fire_flames_burn:

All of them combined would make the perfect womanizer performance :tysm_beyonce_thanks_wow_gratitude_love_you_ily:

I still love the outfit from Bambi awards best tho 

  • Love 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block