Jump to content

Hookups during the pandemic


Dates during the pandemic   

10 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Prep is just a new excuse to do certain things without protection. I hate how the world and the gay scene especially has such a big time with using some plastic. Like really...what is wrong

well with that mentality, lets all just eff around bareback and Russian roulette HIV, since we all gotta enjoy our lives...

I'm bottom and I literally don't feel that much difference. I believe 100% it's just all in the mind...people THINK it feels better without but it really isn't. And even if it was, I'd rather hav

11 hours ago, HardToForgetYa said:

I'd be way too scared, sonicki minaj no GIF

I dunno I feel like the chances are very slim and I ain't gonna sit home And wait until I'm dead or something , this virus can be a good strategy for controlling the population for all I know so I'm thinking let's enjoy our lives because who knows what these corporations wanna do with us ...

Link to post
On 3/15/2020 at 4:37 PM, Livin4art said:

I dunno I feel like the chances are very slim and I ain't gonna sit home And wait until I'm dead or something , this virus can be a good strategy for controlling the population for all I know so I'm thinking let's enjoy our lives because who knows what these corporations wanna do with us ...

well with that mentality, lets all just eff around bareback and Russian roulette HIV, since we all gotta enjoy our lives...:byebitch:

  • Haha 3
  • Like 5
Link to post
20 minutes ago, Born2Die said:

well with that mentality, lets all just eff around bareback and Russian roulette HIV, since we all gotta enjoy our lives...:byebitch:

If you're on prep and trust someone , why not .... The risk would be almost equivalent to having *** with a *****,:mj: .... HIV is not the only STD and some can even be transmitted with a ***** unfortunately so .... It's about setting Limits and knowing when to stop .

Link to post
7 hours ago, Born2Die said:

 

Hate to be the one carries the bad news but even going to buy groceries has a higher risk of catching the virus ..... And do you Wanna tell me you're not going shopping or that anyone in your family isn't going shopping ? 

Btw exhale commenting system is garbage :trash:

Link to post
7 hours ago, Livin4art said:

If you're on prep and trust someone , why not .... The risk would be almost equivalent to having *** with a *****,:mj: .... HIV is not the only STD and some can even be transmitted with a ***** unfortunately so .... It's about setting Limits and knowing when to stop .

Prep is just a new excuse to do certain things without protection.

I hate how the world and the gay scene especially has such a big time with using some plastic.

Like really...what is wrong with y'all. Don't be silly, put a ... around your willy

  • Love 1
  • Like 6
Link to post
6 hours ago, IForgotYouEXisted said:

Prep is just a new eXcuse to do certain things without protection.

I hate how the world and the gay scene especially has such a big time with using some plastic.

Like really...what is wrong with y'all. Don't be silly, put a ... around your willy

Do you really think it's about the plastic , it just feels 1000X times better especially if you are the bottom , and can also **** longer ..... Personally I never had unprotected *** with strangers only with boyfriends but since I'm taking prep I'm thinking of giving it a chance .....

Link to post
13 minutes ago, Livin4art said:

Do you really think it's about the plastic , it just feels 1000X times better especially if you are the bottom , and can also ******** longer ..... Personally I never had unprotected *** with strangers only with boyfriends but since I'm taking prep I'm thinking of giving it a chance .....

I'm bottom and I literally don't feel that much difference.

I believe 100% it's just all in the mind...people THINK it feels better without but it really isn't. And even if it was, I'd rather have a bit less good feeling instead of HIV.

  • Like 5
Link to post
  • Community Leader
7 hours ago, Livin4art said:

Hate to be the one carries the bad news but even going to buy groceries has a higher risk of catching the virus ..... And do you Wanna tell me you're not going shopping or that anyone in your family isn't going shopping ? 

Btw eXhale commenting system is garbage :trash:

I don't know why certain letters are getting censored. I am working on it ¯\_(ツ)_/¯ 

Update: fixed it :katycream:

💜 Subscribe to Exhale+ 💙

Link to post
43 minutes ago, IForgotYouExisted said:

I'm bottom and I literally don't feel that much difference.

I believe 100% it's just all in the mind...people THINK it feels better without but it really isn't. And even if it was, I'd rather have a bit less good feeling instead of HIV.

I respect your choice and opinion, but most people who experienced both would prefer the plastic free option from what I have seen .... 

Link to post
On 3/15/2020 at 7:37 PM, Livin4art said:

I dunno I feel like the chances are very slim and I ain't gonna sit home And wait until I'm dead or something , this virus can be a good strategy for controlling the population for all I know so I'm thinking let's enjoy our lives because who knows what these corporations wanna do with us ...

My sentiments totally! Nothing more to add.

Link to post

i plan to have a hookup with this guy sometime within the week (probably only just going as far as j*cking off until the pandemic stuff is over) omg but only cause i've been ***** asf lately and my body is looking snatched again from working out almost everyday. :wontcry: but idk, should i just wait? help :wontcry: he's so ******* fine btw, lordddt. :wontcry:

Link to post
9 hours ago, DignifiedLove said:

i plan to have a hookup with this guy sometime within the week (probably only just going as far as j*cking off until the pandemic stuff is over) omg but only cause i've been ***** asf lately and my body is looking snatched again from working out almost everyday. :wontcry: but idk, should i just wait? help :wontcry: he's so ******* fine btw, lordddt. :wontcry:

 **** or j*ckin has the same weight in terms of getting the virus sis , do you realize Covid-19 can be transmitted through the air literally even through the eyes. It's a very contagious virus , that's the reason so many people have already caught it .....:queenie:

Link to post
On 3/18/2020 at 11:35 PM, Livin4art said:

If you're on prep and trust someone , why not .... The risk would be almost equivalent to having *** with a *****,:mj: .... HIV is not the only STD and some can even be transmitted with a ***** unfortunately so .... It's about setting Limits and knowing when to stop .

What is prep?

  • Like 1
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block