Jump to content

'Domination' Creative Directors Says Britney Would Have Performed "Overprotected" And "My Prerogative"


Britneybabyx

Recommended Posts

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply
24 minutes ago, Alvy said:

Ok... I'm sad for Britney. Hopefully her dad gets 100% well. But I can't deny I'm pissed off on NappyTabs (or w.e they are called) for taking advantage of the situation tweeting about what the show would've been and creating unnecessary hype on a moment like this. That, TO ME, doesn't seem professional. I could also think about it as "a stunt" or something. But whatever... I'm here for my beloved queen. Wish her all the best. 

As I said before on the other thread... :whatitellu:

Link to comment
41 minutes ago, Paulino999 said:

THIS is so typical in BRITNEY world...

 

so sad... TBH.., 

 

and sorry but aqui hay gato encerrado...

la burra no era arisca... 

y lo pongo en español para q no me ladren todos.. pero es la neta...

yo no creo que hubieran cancelado por algún otro motivo, como malas ventas, al final de cuentas a ella le iban a pagar lo mismo vendiera o no. En todo caso, MGM hubiera podido decir que se cancela, si tan molestos estaban con las ventas, pero ellos mismos en su Instagram lo ponen como "pospuesto". 

Si el mensaje dijera que es por problemas de salud de Britney, sin definir qué, entonces sí te lo creería que hay gato encerrado. Britney y su "team" serán todo, pero usar la salud y la vida de su padre como pretexto, sería muy bajo incluso para ellos.

 

Ahora como alguien dijo, Nappytabs puede decir misa ahora, porque nunca vamos a ver lo que realmente tenían planeado, pero Overprotected ya estaba casi casi confirmada por ellos, así que no me parece tan loco lo que dicen. Pero creo que ellos mismos están matando cualquier remota posibilidad de volver a trabajar con Britney con estos tweets, cuando sea que retome su carrera, porque ya están spoileando todo el show.

Link to comment

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :ehum_britney_um_unsure_confused_what:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block