Jump to content

Those kids are so lucky to have Britney as a dance teacher!


Mr. Lucky

Recommended Posts

Those parents shoud know that's money well spent! :lemmetellu:

Do you think she's teaching them amazing POM dance moves?:Lshark:

Or maybe something she's saving for the b10 era and 20th anniversary?!

OMG slay queen of dance and teaching!:hipney:

giphy.gif

 

So don't be triggered because she wasn't rehearsing for a new music video!

Private Show is still coming, xoxo:mattafact:

giphy.gif

Link to comment
  • Replies 21
  • Created
  • Last Reply
Guest Edge Of Clockin' You

Idk why no fan uses that opportunity to tell her some stuff... a 16 year old fanatic pretended he was younger to see her last year, if only I lived in America:meltdown:

But yeah, most of those kids' lifes have already peaked:mattafact:

I would have to contain myself not to ask her about Rebellion if I saw her:weusay:

Link to comment
1 minute ago, Edge Of Leaving said:

Idk why no fan uses that opportunity to tell her some stuff... a 16 year old fanatic pretended he was younger to see her last year, if only I lived in America:meltdown:

But yeah, most of those kids' lifes have already peaked:mattafact:

I would have to contain myself not to ask her about Rebellion if I saw her:weusay:

ikr???

but I guess sneaky fans could've asked her stuff during recess...:Lshark:

it's evident that britney pushes herself to the limit during dance class.

it's a matter of finding the right moment during all the strenuous slayage. :weusay:

giphy.gif

Link to comment
2 minutes ago, danny1994 said:

I swear, she spends more time running a kids zumba class than rehearsing for her own shows that people pay 100s of dollars on :gross:

but she looooves teaching! :mattafact:

btw I still don't get why so called "fans" aka.  deluded ***** downvote news like these. 

what is it they don't like? that shes teaching?

like shooting the messenger will make the message less a reality lol :tiffcackle:

Brinni remains unbothered tho. 

giphy.gif

Link to comment
4 minutes ago, CashmereCat said:

Snickering :riha:

oh look, she's teaching them POM moves, they're too young for that Britney!  Too complicated!  Don't you dare show them the Toxic hip spin, please, NoOOOoOoO, someone's gonna pull a hamstring! :riha:

Side note: That's alot of kids lol. 

shameless teaching kween! :riha:

giphy.gif

Link to comment

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...