Jump to content

Remember when Britney was mentioned in Final Destination 3?


Recommended Posts

  • Replies 34
  • Created
  • Last Reply
4 minutes ago, button said:

Never watched this movie what are the details?

These girls are looking through the cds at a tanning salon and they express their distaste for the Britney ones. A few minutes later they both die brutally in tanning beds.

3 minutes ago, fucknfurter said:

I've never seen the third. :idkney:

I remember the lookalike/"Britney" in whichever Chucky movie it was, though. (Was it Seed Of? I think so.)

Hated that so much, it would've been a nice nod to her if she hadn't died

Link to comment
  • Super Mods
1 hour ago, Isla. said:

You mean during the tanning scene? Those two girls were picking out a CD and they mentioned Britney then. 

I hated that damn scene it had me scarred for life.

Omg me too and when Britney was showing around her tour bus and she had a tanning bed like that in the movie, I was like :eheeek: why Britney, why? Not that someone in her camp would lock her in with a zip tie but still had those thoughts. Also right afterwards I never looked at photocopy machines the same way for a while. Every time I hit start, their screams start ringing in my head as if the paper were them. :usher:

Link to comment
4 hours ago, Isla. said:

You mean during the tanning scene? Those two girls were picking out a CD and they mentioned Britney then. 

I hated that damn scene it had me scarred for life.

 

2 hours ago, puppylo16 said:

Omg me too and when Britney was showing around her tour bus and she had a tanning bed like that in the movie, I was like :eheeek: why Britney, why? Not that someone in her camp would lock her in with a zip tie but still had those thoughts. Also right afterwards I never looked at photocopy machines the same way for a while. Every time I hit start, their screams start ringing in my head as if the paper were them. :usher:

Omg when I was little my family wouldn't let me watch it so I was secretly watching it and it  scarred me for life, but now that I'm older it's ok, but before and after that movie I would never get in a tanning bed ever

Link to comment
Guest $elfish
19 minutes ago, ChrisBritSlo said:

I think its the Oops album on the right

Screenshot_20170626-091949_zpsil9avk2w.p

Aus+Oops+10.JPG

this is the back of the album maybe they got the japan tour edition with radar on it:moorangu:

Link to comment
2 hours ago, ChrisBritSlo said:

I think its the Oops album on the right

Screenshot_20170626-091949_zpsil9avk2w.p

One of the songs on that album is "All I Wanna Do" (Sheryl Crow?) and another is "(Something) Of The Night". It doesn't look like Creature (which would be a nod to the movie my username comes from, lmao); maybe it's Fantasy. Idk. The label design does look like Zomba's used to, sort of, but there's no Jive logo beside it. But it could also be a copyright thing, that they couldn't show the exact album. 

Link to comment
10 hours ago, BritneyJeanSpearsOfficial said:

 

Omg when I was little my family wouldn't let me watch it so I was secretly watching it and it  scarred me for life, but now that I'm older it's ok, but before and after that movie I would never get in a tanning bed ever

Lol I still can't bring myself to watch that scene those 2 girls were annoying but what happened to them... it's like a living nightmare. Still wouldn't use sunbeds because of there being skin cancer risks of using them.

Link to comment

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...