Jump to content

New BreatheHeavy live stream TODAY at 3:30 pm PT

One-click subscribe to our YouTube channel!

I'm purchasing meet and greet tickets tomorrow


Neemz

Recommended Posts

  • Replies 21
  • Created
  • Last Reply

WTF is up with people???? It's a ******** MEET AND GREET like with any other artist! AND the member has decided that he wants to do it.

Ofc it's gonna cost. What did you expect? Stop that shitty and negative attitude, he didn't ask for your ******* opinion of it he asked if someone has any experience with the process of purchasing it through AE.

I would totally do it if I could go right now but I will if she does Europe.

Link to comment

So happy for you OP, I can imagine the thought of meeting her in person being up close and having her look and smile directly at you must be so exciting !

I'm sure it's going to be a great experience that you will have with you for the rest of your life.

Something that stands out is that the "fans" that haven't done them are negative about them and claim it's not worth the money, but the fans that have done them are thrilled with the experience and say they'd totally do it again.

Don't forget to post about the experience and show us your pic afterwards, it's always nice to read about the meet and greet stories here.

Link to comment
17 minutes ago, NiceSpears said:

WTF is up with people???? It's a ******** MEET AND GREET like with any other artist! AND the member has decided that he wants to do it.

Ofc it's gonna cost. What did you expect? Stop that shitty and negative attitude, he didn't ask for your ******* opinion of it he asked if someone has any experience with the process of purchasing it through AE.

I would totally do it if I could go right now but I will if she does Europe.

 

10 minutes ago, everybodygoesdown said:

So happy for you OP, I can imagine the thought of meeting her in person being up close and having her look and smile directly at you must be so exciting !

I'm sure it's going to be a great experience that you will have with you for the rest of your life.

Something that stands out is that the "fans" that haven't done them are negative about them and claim it's not worth the money, but the fans that have done them are thrilled with the experience and say they'd totally do it again.

Don't forget to post about the experience and show us your pic afterwards, it's always nice to read about the meet and greet stories here.

 

Link to comment
16 minutes ago, everybodygoesdown said:

So happy for you OP, I can imagine the thought of meeting her in person being up close and having her look and smile directly at you must be so exciting !

I'm sure it's going to be a great experience that you will have with you for the rest of your life.

Something that stands out is that the "fans" that haven't done them are negative about them and claim it's not worth the money, but the fans that have done them are thrilled with the experience and say they'd totally do it again.

Don't forget to post about the experience and show us your pic afterwards, it's always nice to read about the meet and greet stories here.

Exactly !

Enjoy the experience !

Link to comment
13 minutes ago, Louis said:

People are serious? So much jealousy right there... :sofedup:

Enjoy the experience and share your M&G pic with us!!

Lol, I'm not jealous. I met her in a coffeeshop in 2004, for free :staysalty: It was an amazing experience, because she was still free and vocal. I would never spent 2500$ to see someone. After all, she's just a person.....:queenriri: It's ok if people think otherwise, but we can all have our opinion :) So baiiiiii

Link to comment

Amazing experience. I met her during FFT tour and its worth every damn penny. Its the greatest feeling ever, especially if youre a huge Britney fan. Greatest thing u can do as a fan imo.

the people who are negative about it are just jealous or cant pay for it.

Link to comment
1 hour ago, brintyjoan said:

Lol, I'm not jealous. I met her in a coffeeshop in 2004, for free :staysalty: It was an amazing experience, because she was still free and vocal. I would never spent 2500$ to see someone. After all, she's just a person.....:queenriri: It's ok if people think otherwise, but we can all have our opinion :) So baiiiiii

1500 USD, not 2500 USD.

Sounds a bit cheaper :)

Link to comment
2 hours ago, brintyjoan said:

Lol, I'm not jealous. I met her in a coffeeshop in 2004, for free :staysalty: It was an amazing experience, because she was still free and vocal. I would never spent 2500$ to see someone. After all, she's just a person.....:queenriri: It's ok if people think otherwise, but we can all have our opinion :) So baiiiiii

Share the picture!!! plz would love to see it.

But thing is no one asked for your opinion now, so expressing it like people did here makes it come off as rather negative and rude when someone is excited over a M&G the person has decided to purchase. To meet Godney, and as of today she's very much happy and herself again if you have missed out on recent years ;) 

Not everyone get to meet her in a coffeshop... You'd have to be a creepy stalker or very lucky to achive that.

Link to comment
  • Deactivated

if you have the money to spend and wanna meet her for a few seconds, go for it

i personally wouldn't do it, only because I can use that $1500-2500 on other stuff. You can always run into her at the starbucks there :pieceofwhat: 

Link to comment
1 hour ago, Dark.Knight said:

if you have the money to spend and wanna meet her for a few seconds, go for it

i personally wouldn't do it, only because I can use that $1500-2500 on other stuff. You can always run into her at the starbucks there :pieceofwhat: 

I think it depends on the budget and how bad you would want to see her up close/have a pic with her. I would,  but cost is way higher because I have to fly in from Europe, book a few nights at the hotel and still pay for the m&g so it would come down to minimum $ 5.000,00 and 35 hours of flying in total for me to go and see her. That is a lot.

I don't think it's the same when you run into her on the street or at SB's, she might not be in the mood to speak to anyone, she might not want her picture taken. I would hesitate to talk to her if I just ran into her there, like I wouldn't want her to feel like she can't go anywhere without people bothering her. Unless she was in that awkward moment in between ordering her drink and waiting for her name to be called when it's ready, then I  totally would :blaughing:

 

Link to comment

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

We noticed you're using an ad blocker  :badthoughts_gun_kris_genner_thinking_debating:

Thanks for visiting Exhale! Your support is greatly appreciated 💜  

Exhale survives through advertising revenue. Please, disable your ad block extension to help us and continue browsing Exhale. 🙏

I've disabled ad block